2011. szeptember 27., kedd

Zablisztes pizza

Egy nagyon finom pizzát hoztam Nektek, egészségesebb mint fehér liszttel készíteni, de nem 100% paleo a zabliszt kompromisszum, viszont kezdő paleosok kipróbálhatják.

Hozzávalók:
alaptésztához: 2,5 dl zabliszt, 1 tojás, csipet só, késhegynyi szódabikarbóna, csipet oregano, annyi víz, hogy folyékonyabb tészta legyen ez kb. 1-1,5 dl, 3 evőkanálnyi zsír, vagy kókuszzsír
a feltéthez: házi szalámi, hagymakarika, paprikakarika, paradicsomkarika, sajt

Elkészítés:
A tészta alapot jól összekeverem csomómentesre. Egy serpenyőbe hevítek egy evőkanálnyi zsírt, majd a tésztát megsütöm egyik felén pár perc alatt, mikor megsült a tetejére olvasztott 1 evőkanálnyi zsírt kenek és megfordítom óvatosan a tésztát, majd készre sütöm, hogy ne legyen folyós. A tepsi aljára egy evőkanálnyi zsírt elkenek és ráhelyezem a tésztát. A feltéteket rápakolom és előmelegített sütőben 200 fokon kb. 15 perc alatt készre sütöm. Gyors és finom.


 hozzávalók
 tészta sütése
pizza összeállítása

1 megjegyzés:

  1. Megsütöttem, finom lett, köszi a receptet, annyi, hogy én egy adagból két lapot csináltam, mert vékonyan és roppanósan szeretem :)

    VálaszTörlés