2012. január 29., vasárnap

Gomba mint köret

Elmirától épp időben találtam ezt a receptet, így könnyen kitaláltam mit készítsek a finom hús mellé köretnek. Én az aszalt paradicsomot kihagymam és bacon helyett házi szalonnát vágtam bele nagyon finom lett.

Hozzávalók:
25-30 dkg gomba (apró kockára vágva), 2 gerezd fokhagyma zúzva, 1 tk. kacsazsír, 1 szelet apróra vágott házi szalonna, szárított kakukkfű, petrezselyem, bors, 1/2 tk. csípős paprikakrém, 1 tk. dijoni mustár

Elkészítés:
A zsíron megpirítom az apró kockára vágott gombát, majd hozzáadom a felkockázott szalonnát, összezúzott fokhagymát, petrezselymet és kakukkfűvet. Keverve pirítom, míg elpárolog a gomba leve, hozzáadom a mustárt és a paprikakrémet, kb. 2 percig pirítom és őrlök bele egy kis friss borst. Nem sózom.
Én natúr sült tarját sütöttem hozzá, amit előzőleg picit kiklopfoltam, besóztam, tepsibe helyeztem, öntöttem alá pici vizet és hagymakarikákat tettem rá, lefóliáztam és 200 fokon kb. 1-1,5 óra alatt puhára sütöttem.

 tálalva
 hozzávalók
mustárral és paprikakrémmel párolva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése